Ziggo

image

Netwerkproblemen

Netwerkproblemen, sinds september 2024 overgestapt naar Ziggo, welgeteld de eerste twee weken zonder storing, daarna vrijwel continue storing internet/wifi al 7 monteurs over de vloer gehad om naar het probleem te kijken. Modem vervangen, connectoren vervangen noem maar op. Na dat monteur geweest is een uur later opnieuw storing na storing en geen internet meer geen wifi meer Het signaal zakt weg en komt weer terug. Conclusie van dd. 28.01.25 het probleem zit in het Ziggo netwerk, netwerk monteur beloofd, probleem zou de 30 of 31 ste opgelost zijn, we zouden op de hoogte gehouden worden maar wij hebben niets gehoord, als hij al is geweest is er aan het probleem niets veranderd. En vandaag 31.01.25 STORING OP STORING, kunnen opnieuw niet normaal tv kijken of rustig werken, (moet wel mijn werk gedaan zien te krijgen) worden we opnieuw aan het lijntje gehouden, op 5 februari zijn we pas aan de beurt, komt opnieuw een monteur in huis om opnieuw alles door te meten. Dit noemen we aan het lijntje houden. En het raarste is het probleem blijven leggen aan ons interne netwerk, maar de fout bij zich zelf zoeken, dus in hun schakelkast komt niet in hun op. Intern wordt er niets vastgelegd, of gedocumenteerd of men kan het niet nalezen. Een drama, problemen met thuiswerken, soms een uur lang geen internet, niet kunnen werken, en dit meerdere momenten op een dag, televisie, een docu. kijken op 30.01.25 van 50 min. Ben je na 3 uren mee klaar, 6 x je opnieuw opstarten/beginnen, niet kunnen doorspoelen en dan weer op nieuw beginnen, Als ik dit geweten had was ik nooit overgestapt. Voor ons overstappen, geen probleem gehad met internet of wifi.

Datum van ervaring: 31 januari 2025

Review plaatsen

Plaats een reactie