Ziggo Bonprix

image

Op 11-10, was ik uiteindelijk in staat om een bestelling te plaatsen voor een product dat vaak opraakte. Ik heb me wel geregistreerd om een bericht te ontvangen wanneer het item beschikbaar was, maar dat heb ik nooit gedaan (zelfs niet in mijn spam): (…

Ik kreeg een bericht na het weekend dat de post werd uitgesteld. Als er iets gebeurt, gebeurt het. Ik realiseerde me dat ik niet de enige was na een paar dagen. Ik wachtte een paar dagen (en dan de deal), dus om te voorkomen dat de belasting van de klantenservice.

Al-met-alle inhoud met het product. De beoordelingen in de inhoud hielp me een verstandige beslissing te nemen over de bestelling, de superieur, en de grootte, en ik kreeg een e-mail kennisgeving van de vertraging. Het enige negatieve dat ik kan bedenken is dat ik nooit een e-mail ontvangen bevestiging dat de inhoud was terug in voorraad.

P.S. Ik heb geen ervaring met klantenondersteuning.

Oefentijd: 20 oktober 2020

Review plaatsen

Plaats een reactie