Zwaar teleurgesteld in dit bedrijf.
Zwaar teleurgesteld in dit bedrijf.
Ik bestel al jaren bij Zalando en normaal worden problemen netjes opgelost. Maar deze keer niet. Ik mis een paar schoenen (a80 euro) in mijn bestelling. Het pakket is opgengemaakt/ gescheurd en opnieuw met mega veel plakband dichtgeplakt. Er zit ook een sticker van post nl op, dat de inhoud niet gecontroleerd is en het opnieuw is dichtgeplakt na beschadiging.
Zalando wil de vermiste schoenen niet vergoeden en zegt onderzoek gedaan te hebben en dat er niks mis is gegaan.
Overduidelijk is er wel wat misgegaan en heb de foto’s meegestuurd. Echter is Zalando niet coulant en blijft zich verwerpen op het zogenaamde onderzoek wat afgerond is.. ze kunnen niet van het onderzoek afwijken wordt er gezegd.
Zwaar zwaar teleurgesteld in deze gang van zaken.
Al vergoed je het bedrag met een tegoedkaart. Maar niks is mogelijk.
Zonde van mijn 80 euro…. Ik moet hier als alleenstaande moeder van 3 hard voor werken!
Onpersoonlijk en hard bedrijf. 0,0 oplossingen.
Datum van ervaring: 28 januari 2025