In Juni 2024 een Idoor-cycle gekocht voor € 599.00,
waren wat problemen met de sensor, uiteindelijk bleek het een Fabrieksfout. Fiets thuis opgehaald, gerepareerd en weer retour. Dit was allemaal prima geregeld. Afgelopen vrijdag begon de fiets ineens te ratelen en een vreemd geluid te maken. Filmpje + vraag gemaild, reminder gestuurd, op de site gemeld, met filmpje, weer reminder gestuurd. Helaas nog geen reactie. Kan zijn dat het druk is, maar een “persoonlijk”mailtje dat ze er mee bezig zijn, moet kunnen toch ?
Heb geprobeerd te bellen, maar na een half uur in de wacht, toch maar weer opgehangen.
Ben nu bijna een week verder, nog geen reactie. Beetje jammer, ging toch uit van de goede recensies op de site.
Update, nu bijna een week verder, alleen een mailtje gehad (2x) of ik een filmpje kon opsturen.
die heb ik nu 6x gestuurd, ze hebben zoveel film, dat ze er bijna een speelfilm van kunnen maken. zo te zien een comedy.
Datum van ervaring: 22 januari 2025