Antwoord van In Vision Direct
11 uur voor
Hartelijk dank voor uw mening en laat een kritiek achter. Het spijt ons te horen dat je de verkeerde keuze hebt gemaakt en dat je ervoor gekozen hebt om je bril in het buitenland te kopen. We zijn ons ervan bewust dat dit voor jullie teleurstellend is en we willen ons oprecht verontschuldigen voor het ongemak.
We willen graag bespreken waarom we niet langer telefonisch kunnen bestellen. We hebben ervoor gekozen om te werken op een manier die de veiligheid van uw betalingsinformatie het beste waarborgt en zijn overgestapt op een nieuw systeem. Dit heeft tot doel de privacy en veiligheid van onze klanten te beschermen. Dit betekent echter dat we niet langer in staat zijn verzoeken per telefoon te verwerken.
Toch willen we u laten weten dat we altijd beschikbaar zijn om u te helpen met het toevoegen van items aan uw winkelwagen. Tenslotte kunt u eenvoudig een bestelling plaatsen via onze site, en wij helpen u waar nodig.
We waarderen dat dit een verandering is, en we betreuren het dat het niet het bedrijf dat u zocht. Neem gerust contact met ons op als u problemen heeft of hulp wilt bij het plaatsen van een bestelling. We helpen u graag en hopen u in de toekomst te blijven dienen.
Met alle respect,
Vision Direct Team