Ik persoonlijk maakte een kleine fout in mijn aankoop die ik onmiddellijk wilde oplossen. Talk was ontoegankelijk, dus ik probeerde een dozijn oproepen van België naar Frankrijk zonder een antwoord (diensten waren open en het was op een typische werkdag), vervolgens gemaild maar ik was zo laat dat het niet kon worden veranderd. Ik werd gevraagd of ik het item mag retourneren en een bestelling mag plaatsen voor de juiste grootte voor dezelfde prijs, maar het klantbedrijf deed er niets aan. Ik kreeg een telefoontje van één na vijf telefoontjes. Op alle andere websites (bol, la redoute, vente exclusief), ga je mogelijkheden om dingen recht te zetten. Ze zouden terugbellen, wat ze niet deden. Nee, het spijt me. De werknemer reageerde net,” … Wacht tot de soldeer in de ingang is… Het zal wat werk nodig hebben om meer…
Ik weet ook dat het eerst mijn fout is, maar als klant weet ik alleen dat je niet geholpen wordt als je dat in gedachten hebt.
Datum van het evenement: 23 december 2024