Antwoord van VanMoof
Laatste update op 25 jul 2024
Dank u voor uw evaluaties en meningen. Het spijt ons zo om te leren over de lopende problemen van uw S5 en de problemen die u hebt ondervonden met onze hulp. Uw opmerkingen kunnen privé worden gedeeld om dit regelmatig te verhogen, want dit is niet wat we willen.
U kunt er zeker van zijn dat we hard werken om de productie te verhogen en de problemen als gevolg van het gebrek aan stukken te verminderen. We richten ons op de productie van essentiële componenten, waaronder kogels, en streven naar hogere normen. Hoewel deze methode problemen heeft veroorzaakt, willen we toch duurzame opties aanbieden in plaats van snelle oplossingen zodat we onze fouten niet herhalen.
We waarderen uw geduld en werken hard om ons product te verhogen. Neem contact op met uw dichtstbijzijnde minnaar om erachter te komen wanneer reserveonderdelen beschikbaar zijn. We zijn ervan overtuigd dat de zaken in de komende weken zullen veranderen, en we zullen er alles aan doen om jullie en sommigen zo snel mogelijk weer op weg te krijgen.
Bedankt voor de kennis.
Vanmoof Team