Ongelooflijk, respectloos en verschrikkelijk van een hart: het apparaat kan binnen de garantieperiode worden gerepareerd. Optie? Wanneer de machine niet werkt en is verzonden binnen de garantieperiode, betalen voor de studiekosten of recyclen. Als een helikopter kapot is, waarom geen nieuwe?
Gebruik Dynafix niet om een klant van Xiaomi te krijgen. Om een maximaal inkomen te garanderen, moet alles worden vastgesteld zodat alles kan worden vastgesteld. Zelfs met de volgende kwestie en sterke argumenten, ga ik nooit mijn vliegtuig ooit zien.
Sir/Madam
Ik informeer Xiaomi over mijn klacht. Het is erg boos op de metgezel waarmee je een contract hebt om de garantie uit te voeren. Voor een man wiens middelen onder het minimum liggen, heb ik een garantie aangevraagd. Vervolgens functioneert het apparaat goed als het opladen van het systeem een probleem is. Een klein gat in de rechterbovenhoek is de enige fout. Op het formulier heb ik uitdrukkelijk gezegd dat we dit gat niet willen herstellen. Geen problemen met de eenheid, afgezien van laadproblemen.
Ik heb veel contact gehad met je melder. Ik heb misschien geprobeerd het systeem thuis te brengen. Ik kreeg de keuze om een offerte te ontvangen (uw partner gebruikt het principe dat alles gerepareerd moet worden) of hem terug te geven “gratis.” Vanwege deze beslissing, en vanwege uw eigen e-mail (zie schatting hieronder, die alleen verzendkosten vermeldt), Ik nam aan dat we dit apparaat voor niets zouden ontvangen. Het onderwerp kan niets uitgeven. U en uw echtgenoot hebben al een contract getekend, en u hebt nu een offerte die zegt dat het apparaat kan worden gerepareerd. Gezien hoe het vliegtuig net werkte, zou ik dit omschrijven als extreem uniek. De persoon in kwestie heeft twee opties: betalen voor studiekosten die nooit zijn besproken en het hebben van de machine onbeschadigd; of doneren aan uw partner Dynafix, waar het “vrij van de vraag.” –
Ik heb nog niets gelezen over onderzoekskosten, en ik denk niet dat er speciale reparatie opties zijn (als het item zo’n stuk is, omdat we de garantieperiode hebben gecontroleerd en dit artikel binnen de garantieperiode is geleverd). Ik wil een nieuw item. Ik verzoek u ook deze zaak op te pakken en dit probleem goed te regelen voor uw klant. Dit gaat niet gebeuren. Wanneer een apparaat valt binnen de garantieperiode, is het belangrijk om onderzoek kosten te eisen.
Als de unit maar één keer werkt, waarom wordt hij dan niet gerepareerd? Er is een klein gat in de beeldschermen hieronder geen realistische uitleg gegeven. Om cliënten in staat te stellen geïnformeerde beslissingen te nemen, verwacht ik een duidelijk doel. Als een systeem nog steeds binnen de garantieperiode ligt, hadden de bovenstaande studiekosten moeten worden voorzien. Alles moet op tafel liggen voordat een deal kan worden gesloten. Het is onjuist om artikelen terug te sturen die “per ongeluk” niet in het contract waren opgenomen, maar dat wel hadden moeten zijn.
Ik neem aan dat je dit gaat bespreken met je partner, met wie je een deal hebt getekend. Wij beschouwen het onderhoud onder de garantie als uw dienst omdat wij uw klant zijn. Wij verzetten ons niet tegen de afspraak.
Ik ga een oplossing bedenken zodat mijn huis weer vertrouwen krijgt in jouw bedrijf en een klant blijft.
Met alle respect,
Respons Dynafix 30-12: Het is moeilijk te repareren omdat plotseling meer schade zich ophoopt. eveneens zeer opvallend:” In overeenstemming met de eisen van de fabrikant.” Je bedoelt Xiaomi, toch? Het geeft Dynafix aan. Wat betekent het als Santa en Sinterklaas hun vuisten op elkaar richten?
” Lieve Heer, mevrouw, de zin betekent “Mevrouw”
Het is een oprechte e-mail, dat wel.
Een persoonsprobleem in de vorm van instorting, invloed of krachtletsel werd zelfs waargenomen tijdens de diagnose van de gemelde klacht.
In overeenstemming met de richtlijnen van de fabrikant, hadden we een apparaat volledig te repareren om te voldoen aan de eisen van de fabrikant. Om deze reden kunnen we de ontdekte schade niet negeren en alleen de terugvordering van de vermeende klacht (al dan niet op ).
De verklaring is dus correct en zal blijven worden gebruikt.
U kunt hierop reageren via de link in de zin e-mail die u ontving.
Mariamme’
Datum van het evenement: 29 december 2023