Uw berichten

image

Uitstekende en negatieve Leen Bakker kennis in Roosendaal

Ik heb besloten om twee panelen te kopen bij Leen Bakker in Roosendaal in antwoord op een verleidelijk aanbod. Om zeker te zijn dat ze in voorraad waren, heb ik de zaak van tevoren gebeld. Een arbeider hielp me vriendelijk en bood aan om me binnen tien minuten te bellen als ze niet meteen kon reageren op mijn vraag. En in feite belde ze vriendelijk om me te laten weten dat de latten nog op voorraad waren.

Toen ik aankwam in de winkel, belde ik dezelfde persoon die ik had aan de telefoon, en ze verwees me naar een partner op de eerste verdieping. Alles leek goed te gaan, en het personeel was nu gekleed en klaar. Maar toen ik bij de kassa kwam, ontdekte ik iemand die bezig was met de telefoon. Hij luisterde aandachtig terwijl hij aan de telefoon was en luisterde aandachtig terwijl ik mijn papieren bekeek.

Ik wist niet dat ik twee verschillende slatte tapijten had totdat ik naar buiten ging om ze te vinden. De kassier was nog aan de telefoon, dus ik keerde meteen terug naar de winkel. Na zijn ontslag kwam hij thuis om de planken te onderzoeken, maar hij was er zeker van dat hij het goed had gedaan. Toen ik hem vroeg het opnieuw te onderzoeken, realiseerde hij zich al snel dat het eigenlijk twee verschillende panelen waren. Het personeel gewoon genoten van voortzetting van zijn telefoongesprek nadat de schakelaar werd gemaakt zonder enige rechtvaardiging.

Al met al een onbevredigende praktijk bij Leen Bakker. De dienst werkte aanvankelijk goed toen de lattevloeren werden verzameld, maar onzorgvuldigheid bij de kassa en volledig gebrek aan klantenservice belemmerde het snel. Dit is echter niet hoe u als consument wilt worden geholpen.

Datum van kennis: 30 januari 2025

Review plaatsen

Plaats een reactie