Voordat de ingenieur arriveerde, was er geen lek. De dag dat hij dat was, was er een lek. Het gat was weer weg, maar de schade was al aangericht: Mijn hele meterregering is kapot.
Vermoedelijk was de ingenieur de oorzaak, maar hij zegt gewoon: “Ik was het niet.” Er zijn geen harde feiten voor dit soms. En Univé? Het is net zo simpel om mij te verliezen. ‘Slecht geluk, corrigeer het dan zelf met de monteur’. Helemaal geen hulp.
In dit soort omstandigheden verwacht je dat je plan gelooft en steunt. Maar als ik de ervaring van anderen lees, zie ik dat Univé vaak geen waterschade vervangt. Ik geef mezelf nu volledig aan voor een nieuwe sensorkoffer. Wat als het achteraf gebeurt? Daarom zal ik waarschijnlijk weer zonder hulp zijn.
Een verzekering is er om u te helpen in dergelijke gevallen, maar bij Univé lijkt het beter om jezelf in dergelijke situaties te houden. Heel teleurstellend.
Upgrade: zonder enig bewijs, beweren ze dat de verwonding buiten het begin van het plan, terwijl de ingenieur is bewijs dat het gebeurde op de dag van assemblage.
Het klachtenkantoor doet soms niets. U ontvangt alleen dezelfde conventionele reactie als de vorige van het bedrijf.
Mijn suggestie: overschakelen naar een andere dekking om je heen hoeft niet eerlijkheid of verantwoordelijkheid te geloven.
Datum van kennis: 03 februari 2025