UberEATS Easyhost

image

U ontvangt een betaling de eerste keer wanneer u een bestelling maar iets ontbreekt.
U ontvangt hiervoor geen vergoeding. Ik had een bestelling geplaatst bij Panos, en de zetel verklaarde dat een bepaald item niet aanwezig was. Zelfs na het maken van een foto van het certificaat, Uber eet ook het volgende. Ik heb nog nooit een bestelling bij ze geplaatst. Ik vind het absurd!!!

U ontvangt uiteindelijk het volgende bericht van hulp:
Items wijzigen of missen
Bedankt voor je sms, Inge.
We hebben uw beoordeling van het ontbrekende stuk zorgvuldig onderzocht, en na het controleren van uw rekeningen, hebben we ontdekt dat prijsaanpassingen of saldi zijn gemaakt voor een aantal bestellingen.
U kunt altijd antwoorden als u meer details wilt geven over het probleem dat aan ons werd gemeld, zodat we er meer naar kunnen kijken. Zorg dan voor aanvullende kennis om het probleem verder te onderzoeken.
Houd er rekening mee dat we meer informatie of foto’s nodig hebben.
We begrijpen dat dit niet is wat je verwachtte, maar we zullen er voor je zijn als er iets anders is.

Datum van expertise: 14 februari 2025

Review plaatsen

Plaats een reactie