Transavia Holidays Keukensale .com

image

Ik had gezocht naar een zitplaats op een bepaalde tijd, die reis ook geselecteerd en toen viel mijn oog op Transavia vakantie. Zag er goed uit dus besloot ik te boeken, de website zat vast aan de betaling (door mijn laptop denk ik?) wat het onmogelijk maakte. Ik dacht dat ik het de tweede dag zou doen. Ik selecteerde ooit de kaarten op het juiste moment, ging dan naar Transavia Holidays en er hotel, auto en spullen geselecteerd. Ik dacht dat romans… Helaas viel mijn oog heel snel op de dag, totaal anders dan die ik drie dagen later had gekozen. Belt klantenservice, het blijkt dat het programma automatisch selecteert de goedkoopste optie. Het kon niet worden gewijzigd, ik moest 100 Euro geven en toen kreeg ik een ticket voor het resterende bedrag. Ik boek ook reizen voor mijn werk en het is me daar nooit overkomen dus het is erg zuur dat het mij persoonlijk is overkomen. Ik nam aan dat ik hotelopties had voor de tijd dat ik het eerste scherm invulde. Nee. Ik belde direct na de reservering en kreeg een telefoontje of een e-mail, uren daarna niets anders gehoord dan weer bellen. Ik wist het niet. Ik begrijp dat het geen prio voor hen heeft, maar ik zit al uren in de problemen of mijn reis veranderd is of niet. Al met al, zeker een zeer aangename ervaring. Een dure blunder.

Datum van kennis: 22 maart 2025

Review plaatsen

Plaats een reactie