Kijk hier! Deze organisatie lijkt geen klantenondersteuning te hebben. Als er iets misgaat, heb je een probleem.
U kunt gemakkelijk reserveren met Tix. Zodra ze je geld hebben, geven ze er niets om wat er met je gebeurt als consument.
We moeten meer dan zes dagen uitstellen voor de reis waar we naartoe moeten want die is vertrokken. Een andere reis vertrekt bijna precies dezelfde tijd als de vorige geboekt. (Van dezelfde onderneming) Tix praat over de verandering die je moet maken met de luchthaven om de reis te veranderen. Omdat je van Tix kocht, beweert American Airlines dat dit niet de situatie is. Ze moeten een gratis bekering bieden! En dat is geen probleem als je een klantenservice hebt. Ondanks het feit dat de klantenservice wordt opgenomen, is Tix druk bezig op elk moment van de dag. Ze gebruiken een contactformulier om een vertrekdatum aan te vragen en zich los te maken!
Met andere woorden, omdat de andere reis voltooid is, kunnen ze zich niet bekeren als ze nog twee weken wachten.
Ideale TIX
Op dit moment kunt u het ook voor ons repareren. Maar we nemen graag contact op.
Totdat het opgelost is, denk ik dat je beter een andere manier kunt reserveren dan via Tix. Omdat ik zeker weet dat niemand contact met hen zal opnemen zoals ik!
Opwaarderen: Ze gebruiken het contactformulier om een actie te ondernemen zonder beoordeling en zeggen dat je ervoor moet betalen omdat ze het deden. Na geen telefoontje met de klant, maar het kan open.
Datum van kennis: 30 januari 2025