Tijdens het besteden van mijn saldo werkte de betaalstap niet (ik kreeg een foutmelding). Het tegoed was wél van mijn kaart afgeschreven.
Ik heb direct gebeld met de klantenservice in de avond, zij konden niets voor mij betekenen en verwezen mij door naar de ochtendploeg die meer zouden kunnen.
Op advies heb ik ook nog het contactformulier ingevuld op de site.
De volgende ochtend om 8:30 heb ik direct gebeld, maar de klantenservice bleef herhalen dat het tegoed weer binnen 24-uur op de kaart zou moeten staan.
Daarnaast kon men mijn ticketnummer nav het contactformulier nergens terugvinden.
Ik gaf aan dat 24 uur te lang duurt omdat ik graag vandaag met de kinderen tijdens de herfstvakantie op pad ga. Gevraagd naar creatieve mogelijkheden om dit op te lossen zoals: mijn huidige kaart invalid te maken op afstand en mij een nieuwe kaart met nieuw tegoed te mailen. Maar de klantenservice bleef aangeven dat ze niets konden doen en dat ik 24 uur moet wachten.
Enige garantie dat de bestelflow de volgende keer wel werkt blijft achterwege – dit voelt als pure oplichterij en ik heb daardoor geen vertrouwen in deze partij.
Het verdienmodel lijkt erop gericht om het inwisselen van het tegoed te bemoeilijken opdat de tegoeden verlopen.
Even een update: inmiddels ben ik vriendelijk geholpen per e-mail, het tegoed staat weer netjes op mijn kaart. Een volgende bestel poging zal weer volgen zodra ik weer tijd heb voor een dagje uit
Datum van ervaring: 30 oktober 2024