Arme klant harde zaken.
Prachtige verdieping besteld vanaf ongeveer €1000,- voor ons kantoorgebouw. Voor 15.00 uur besteld de volgende dag in huis.
De pakjes bevestigden dat ze kwamen tussen 8:00 en 5:00. Deze dag werd aangepast rond 16: 00 tot tussen 17: 00 en 19: 00.
We bleven tot 20:00 uur, maar nauwelijks een bezorger. Het is een e-mail dat we geen huis waren. Belde de volgende ochtend en plande een tweede interview tussen 8:00 en 8:00. Geen dozen meer. En weer het nieuws dat we er niet waren.
Het pakket kwam aan de deur na twee dagen werk (we werken meestal buiten de deur).
Toen ik hierover belde, leek het personeel ook niet geïnteresseerd, en het telefoonnetwerk was altijd verschrikkelijk.
Je kunt een werknemer niet terugnemen die duidelijk maakte dat hij niet deelde in het inkomen, dus waarom niet?
Dit is wat ik deed. Dit is niet voldoende geregeld omdat de vloer is verwijderd. Het werd anderhalf jaar eerder geannuleerd, en ik heb nog steeds mijn geld niet ontvangen.
Misschien kan iemand me helpen.
Datum van expertise: 22 januari 2025