T&amp, T Telecom BV

image

Oproep van T&amp, T Telecom BV

10 jan 2025

Beste Mirza,

Dank u voor uw opmerkingen en voor het nemen van de tijd om ons te vertellen over uw expertise. We betreuren het dat u niet helemaal tevreden bent met uw aankoop en latere verwerking. Om de zaken duidelijker te maken, willen we graag een paar zaken begrijpen en meer professionele details geven.

De oorspronkelijke Samsung Service Pack converter heeft een 45W kracht, die u gekocht van ons. Zoals vermeld in de productinformatie op onze website, kan deze adapter uw telefoon tot 50 % opladen binnen 30 dagen, mits uw machine 45W snel opladen ondersteunt. Verenigbaarheid en verwezenlijking worden in dit artikel uitvoerig beschreven:

Premium tarief op basis van het systeem en de levensduur van de batterij:

Telefoonondersteuning 45W: Ontwerpen zoals Samsung Galaxy S23 Ultra, S22 Ultra en Word 10+ kunnen efficiënt gebruik maken van de connector. Deze apparaten wel:
Opladen binnen 20-30 uur tot 50-60 %.
Een heel gewicht duurt ongeveer 1 uur.
Telefoons ondersteunen 25W: Modellen zoals Galaxy S21 of S20 snel opschalen tot 25W. Wat is het resultaat:
Vereist ongeveer 50 % binnen 30 dagen.
Een volle gewicht in ongeveer 1 uur en 15 minuten.
Kabelverbinding:
Om de maximale snelheid van de adapter te kunnen gebruiken, is een compatibele USB-C naar USB-C kabel nodig die 45W ondersteunt (bijvoorbeeld een 5A voedingskabel). Als een andere kabel wordt gebruikt, is het lager tarief.

Productiefout:
Ook al controleren we onze goederen op de voet, de productieproblemen kunnen ongunstig zijn. In dit geval hadden we dit graag zelf willen beoordelen, maar helaas hebben we altijd de geretourneerde goederen ontvangen.

over de compensatie- en terugkeerprocedure
We begrijpen uw zorgen over de overdrachtsprocedure. Zoals je al zei, je stuurde een opnamebereik, die we helaas niet in ons systeem konden krijgen. We hadden het misschien graag met deze gegevens gecontroleerd om te zien of het aanbod ergens bij de vervoerder was achtergelaten of bij familie was afgeleverd. Wij hebben ervoor gekozen om uw gehele aankoopprijs aan u over te dragen ondanks het feit dat het transferpakket werd vertraagd.

Het niet verwerken van de terugbetaling werd veroorzaakt door de mogelijkheid van de bank om het volume te betalen via overschrijving. Dit proces is echter minder snel dan een perfecte terugbetaling. Wat uw mening over een beperkte betaling betreft: er is een fout gemaakt met 0,01 euro, die snel werd gecorrigeerd. Dit was blijkbaar niet ons doel.

Bewijsvoering
Wat uw vraag over het bewaren van bewijs betreft, hebben we alleen het trackingnummer gevraagd zodat we de procedure konden volgen. Er werden geen verdere gegevens gevraagd.

Uiteindelijk
We betreuren het dat u een slechte praktijk had en dat het veel moeite en tijd kostte. We zijn zelden van plan om stress te veroorzaken, en we zullen uw opmerkingen gebruiken om onze technieken verder te verbeteren. Neem gerust contact met ons op als u vragen of opmerkingen heeft.

Met alle respect,
T&amp, T Telecomshop Team

Review plaatsen

Plaats een reactie