_
De slechtste praktijk die ik ooit heb gehad was winkelen bij Superkitchen. Ons huis werd besteld in juli 2024 en het was gepland te worden geïnstalleerd op 18 oktober. Midden februari 2025 is ons huis nog niet af.
Het blad werd drie keer onjuist geleverd, en ze vertelden ons zes maanden later dat het NIET IS. Ze beweren dan dat het eind februari klaar zal zijn, maar bouwers zullen pas eind maart beschikbaar zijn. (meer dan zes maanden)
Ze hebben geweigerd prioriteit te geven aan onze installatie ondanks hun persoonlijke fouten, alsof dat niet genoeg is. Vanwege onze lange wachttijden hadden ze gewoon van afspraak kunnen veranderen, maar het kon ze niets schelen en zeiden: “Maar andere klanten zullen boos worden.” Dus het maakt niet uit of je nog zes weken wacht. Wat een vreemde, moeilijke redenering!
Daarnaast hebben we drie keer het kantoor gebeld, en werd ons nog drie keer beloofd dat we opgeroepen zouden worden. Niemand heeft ons echt benaderd. Dat toont aan hoe schandalig ernstig ze zijn en hoe ze geen belang hebben bij het oplossen van een scenario dat zo complex is als het onze.
Terwijl Superkitchen alle verantwoordelijkheid verschuift naar zijn klanten en zich beperkt tot hun huizen, leven we al maanden in een half afgewerkt huis omringd door ongebruikte dozen.
Zou niet kopen met survey. Hoop oneindige moeilijkheden, ingetogen beloften, en een bedrijf dat gewoon niet geeft om haar klanten. Wijzig uw bestemming!
Datum van expertise: 03 maart 2025