Sunny Cars van iBoxspring

image

Onlangs heb ik een bestelling voor een matras geplaatst, maar het bleek de verkeerde te zijn. Ik had de mogelijkheid om een ander bed te kiezen na het ontvangen van het bed onmiddellijk. Ik moest echter acht maanden wachten voordat ik iets kreeg nadat ik mijn optie had gemaakt. Ik heb herhaaldelijk gevraagd wat er gebeurd is, maar ik heb nooit oplossingen of rechtvaardigingen ontvangen. Het matras is niet afgeleverd, tot mijn grote ontzetting.

Ik probeerde je op dit moment te bellen, maar dat kon ik niet. Daarnaast stuurde ik een aantal brieven waarin de antwoorden tegenstrijdig waren. Op een dag kreeg ik te horen dat een bezorger arm was en de informatie niet had gegeven. Een andere keer, een collega had eerder effectief aangegeven dat de matras niet in voorraad was, maar een andere keer, werd het anders aangegeven. Dit waren dezelfde mensen die altijd deze e-mail stuurden.

Ik vroeg eindelijk om mijn geld terug, maar het bed dat ik nooit kreeg. Gezien deze kennis, heb ik geen aankoop meer gedaan van dit bedrijf.

Datum van expertise: 08 maart 2024

Review plaatsen

Plaats een reactie