Steve Madden Europe

Ik heb nog nooit zulke negatieve ervaringen gehad met een website als Steve Madden. Ik gaf het item terug en hield me aan hun winstregeling, volgens alle instructies. Maar toen het item verdween, begonnen de problemen. Steve Madden blijft me naar DHL sturen, ondanks het feit dat DHL zegt dat alleen Steve Madden een onderzoek kan starten. Ik word zonder hulp naar het plafond gestuurd.

Ik heb bewijs van transport en levering, en toch begrijpt Klarna mijn scenario. Omdat ik heb aangetoond dat ik alles heb gedaan wat ik kon, hebben ze de transactie half onderbroken. Steve Madden weigert echter om dienst te nemen of mij op enigerlei wijze te helpen.

Het feit dat het volume relatief laag is en dat juridische bijstand niet beschikbaar is vanwege hogere kosten dan de oplossing maakt deze situatie nog grappiger. Het voelt alsof Steve Madden dit gebruikt omdat ik met lege handen achterblijf.

Als consument verwacht ik tenminste wat hulp, maar het lijkt erop dat ze je volledig achterlaten zodra er een probleem is. Ik heb mijn laatste poging gedaan om hulp te krijgen, maar ik zou deze website aan niemand aanbevelen.

Ingrid lacht

Datum van kennis: 09 januari 2025

Review plaatsen

Plaats een reactie