Stedin Hartog Living

image

Stedin-kolonie van vorderingen

19/04/23 maximale spanning in ons persoonlijke complex. Elektrische poorten ‘voertuigen doorgebrand. Beveiliging op ons zonnepaneel meldde een probleem. Deze verkoper heeft gecontroleerd en vastgesteld dat het systeem in orde is. Stedin (via de app) heeft dit probleem aangepakt. Op 28/04 meldt Stedin dat hij geen problemen kreeg, maar hij schakelt de beoordeling uit. Antwoord kan 2 weken duren! Rapporteert Stedin’s klachtenteam dat ze nog steeds zoeken (monteur van Stedin kon niets vinden in de meterkast) en dat ze hopelijk binnen drie maanden zullen reageren. Dan is het elektrische systeem van ons moeilijke onderzocht door een elektrotechnische firma. Elektrische poorten werkten ook niet. Onze meter rook naar vuur, volgens de manager van dit bedrijf op 12 december 2005, en Stedin werd hiervan op de hoogte gebracht. In een uur van Stedin’s ingenieur bij ons, die ontdekte dat een van de draden was gebroken en veroorzaakte maximale energie na het openen van de meter. Deze ingenieur heeft nieuwe voeten geplaatst waarin staat dat de verwonding Stedin’s plicht was. Na deze reparatie kunnen voor de ramen nieuwe onderdelen worden besteld, waarvan de levering/locatie enige tijd heeft geduurd.

Stedin werd op de hoogte gebracht van de schade (die binnen vier dagen had moeten worden gemeld), met dien verstande dat claims niet kunnen worden opgenomen in de lijst van factoren die in aanmerking moeten worden genomen bij het bepalen van de reparatiestatus. Omdat ze op de bestelde stukken wachtten, was er het probleem. De kwestie werd opgelost toen de verklaring werd ingediend, waarin simpelweg stond dat de administratie van onze VvE vertraging had opgelopen, dat aangifte en rekeningen binnen vier weken met Stedin hadden moeten worden afgehandeld, en dat was het.

De gebruikersondersteuning heeft geen volledige informatie verstrekt, wat de indruk wekt dat de melding van de schade voldoende is, maar dat is het niet. Onze VvE werd gedwongen om deze enorme verwoesting voor zichzelf te betalen omdat zelfs onze advocaten geen voet meer in de deur konden vinden.

Stedin kan verantwoordelijk gehouden worden vanaf het moment dat bekend is dat verwoesting door hem is veroorzaakt, hoewel dit kan worden gedaan via internet of klantenondersteuning. Leer het gewicht en de vraag van verificatie, en dan kom je thuis voor verschil.

Praktische details: op 22/05/24 meldt een woordvoerder van Stedin in een interview met de AD over schade/verzekering” moeten we kijken of er per geval een oplossing is” Deze zegt echter: Het is echt vervelend wat er gebeurd is, echt waardeloos.

Deze woordvoerder begrijpt niet hoe klantenservice/claim sectie omgaat met klanten.

Datum van kennis: 19 januari 2025

Review plaatsen

Plaats een reactie