Op 5 januari heb ik een paar Yeezys besteld bij Sneakerask. Tijdens het bestellen stond duidelijk aangegeven dat de levering binnen 4 dagen zou plaatsvinden. Na een week kreeg ik echter pas een bericht dat er een “kleine vertraging” was. Daarna bleef het stil, en moest ik zelf contact opnemen om te vragen waar mijn bestelling bleef.
Tot mijn verbazing kreeg ik toen te horen dat de schoenen waren geweigerd omdat ze niet origineel waren. Dit was totaal niet gecommuniceerd, en als ik niet zelf had gemaild, had ik waarschijnlijk nog steeds gewacht zonder enige update.
Omdat de bestelling al veel te lang duurde, en ik de optie kreeg om het te annuleren, vroeg ik om een annulering. Toen kreeg ik opnieuw slecht nieuws: ondanks dat ik geen schoenen had ontvangen en de fout volledig bij hen lag, moest ik €15 betalen voor verzend- en transactiekosten. Dit slaat nergens op, aangezien ze adverteren met snelle levering, maar de schoenen blijkbaar niet eens op voorraad hadden.
De communicatie was ronduit slecht, en de service enorm teleurstellend. Ik raad iedereen af om hier te bestellen. Als je schoenen koopt die zogenaamd snel geleverd worden, verwacht dan vertragingen, slechte communicatie en extra kosten als je je geld terug wilt.(gelukkig met klarna betaald, en een mail verzonden waardoor ik de transactiekosten niet meer hoefde te betalen). 👎👎👎
Datum van ervaring: 17 januari 2025