Wasapparatuur gekocht van HT.
Ten eerste had deze een blokschade, en de taal op het systeem was Duits.
Ik ben blij dat je je eens mag wassen.
Na drie keer stopt het reinigingssysteem en stopt het volledig.
We bekijken het apparaat voor restauratie.
Daarom wordt er niets gezegd.
We worden geïnformeerd na het gebruik van sommige apps dat het niet goed werkt.
De slotenmaker moet uit België komen, waar we wonen.
De ingenieur komt en controleert het systeem drie weken later.
De drukplaat moet vervangen worden omdat hij gebroken is.
Dat betekent dat we nog drie maanden moeten wachten.
Het duurt maar een week om te procraten, wat hij doet, wat ons ertussen brengt.
Het is niet hun schuld dat HT niet beschikbaar is voor problemen.
We hadden echter liever gezien dat hun kant een oplossing zou vinden.
Want al het schoonmaken vier weken bij de hand doet niets.
Alle hulp van hun kant zou gewaardeerd zijn.
Datum van kennis: 5 februari 2025