Bpost verloor een hoop kleren…
Bpost heeft een kledingstuk verloren (wat duidelijk voorkomt).
Bpost vraagt ons om Sarenza te bellen omdat ze denken dat ze dit al gemeld hebben in de pakketstatus in Sarenza.
Onder het effect van Sarenza…
U stelt dat Bpost heeft bevestigd dat het item verloren is gegaan en dat u geen record & recordcode hebt ontvangen.
Het spijt me voor het ongemak dat je hebt gehad als gevolg van dit.
Om het proces te versnellen, wil ik u vragen mij de volgende gegevens te verstrekken:
Een foto van een handgeschreven brief (met handtekening, besteldatum, datum handtekening, tracking code, leveringsadres, inhoud van de bestelling, volledige naam) die aangeeft dat u uw bestelling nummer 51081926 niet hebt ontvangen.
U kunt op dit bericht reageren met een commentaar.
Laat het me weten als u de bestelling in de tijd hebt ontvangen.
Dank u bij voorbaat voor uw deelname.
Met alle respect,
Dat doet ze natuurlijk, omdat ze het aankoopbedrag vermelden in een track en een wachtwoord opnemen dat we wel hebben.
Datum van expertise: 20 januari 2025
Datum van kennis: 20 januari 2025