Reactie van ROBBShop
Laatste update op 23 jan 2025
Dank u voor uw antwoord. Over het algemeen zijn we echt cool en denken dat we willen gaan met de klant. Gooi het eerst. Veel van onze klanten hechten ook veel waarde aan onze diensten.
Over je positie.
Ja, u moet de kosten van terugkeer dragen (niet het geval van een ondermaatse goederen). Dat is niet goed voor je.
Ik zou je willen aanmoedigen om deze specifieke situatie vanuit een ander perspectief te bekijken.
Wij maken duidelijk dat het punt ermee verenigbaar is. Daar besteden we veel tijd en moeite aan. Voor ons beiden doen we dit om onnodige kosten te verminderen.
We hebben een geschiedenis waarin je iets van ons opeist dat we niet zeggen functies. Je haalt de informatie thuis op. Het kost ons ook 7,95 (de verzendkosten aan u) dat wij Goed opgeven. Wij ontvangen een 1 ster staand als een bedankje, en u noemt onze vuilnis aankoop.
Uiteraard zijn we gewoon een goede koop wanneer we betalen een totaal van 16 dollar (om opnieuw uw deal), die ook beschikbaar kan zijn, zodat we het niet kunnen verkopen als nieuw.
Dat is je wensstijl.
En toch begroeten we klanten altijd met een lach.
Het spijt ons dat we je verliezen als consument, het is niet anders.
Ik wens u een online winkel die u voldoet aan uw verwachtingen.
Echter, we zijn blij met alle meningen, maar arme omdat dat is wat we leren van. Ik ga een glas drank inschenken en erover nadenken. Wat we precies verkeerd deden.
Proost en een fijne avond.
Rob zelf.