Volgend jaar, 2024, een nieuwe Remeha ketel aangeschaft met een thermostaat daarbij. Deze e-Twist is vanaf dag 1 al één groot drama. Er zijn dagen dat ik drie á vier keer de stekker uit te ketel moet halen om de thermostaat weer werkend te krijgen. Om die reden mijn installateur benaderd die aangaf dat er een apart nummer voor schijnt te zijn bij Remeha. Dat nummer gebeld hebbende de boodschap via een bandje gekregen dat er een Whatsapp bericht gestuurd moet worden als het gaat om de e-Twist. Een app gestuurd met de klachten waarop het antwoord kwam: dan moet u bij uw installateur zijn….. Er moet gecheckt worden op de bekabeling… Enfin, installateur komt na wekenlang heen-en-weer geslingerd te zijn langs en vervangt de e-Twist, de bekabeling is namelijk goed. En jawel: wederom dezelfde problemen: thermostaat valt uit, stekker uit de ketel, na 10 minuten weer de stekker er in en het werkt weer. Dit is zó slecht… En Remeha is NIET te bereiken, installateur weet het ook niet meer en Remeha is stil…. héél stil…. Kon ik maar “nul” sterren geven.
Datum van kennis: 15 januari 2025