Q-Park Nederland is een warme plek om te wonen.

image

BESTEL HIER NIET!! WANT DIT BEDRIJF LEVERT JE SPULLEN NIET, EN GEEFT GEEN GEHOOR!

Het is dat ik verplicht 1 ster moet geven maar iedere ster is er 1 te veel voor dit bedrijf.
Dit bedrijf komt afspraken niet na en is ZEER maar dan ook ZEER slecht bereikbaar.
Ik heb nog niet eerder een bedrijf ervaren met zo’n slechte klantenservice.
Als je belt word er niet opgenomen, je ontvangt een sms met het verzoek om te mailen of een whatsapp bericht te sturen waar je vervolgens zelf achteraan mag gaan in de hoop reactie te krijgen.

Wij hebben 17 feb 2024 een bestelling geplaatst
van €310 voor een kopstok, tot op heden hebben wij nog niets geleverd gekregen.

Op hun website kon ik geen informatie vinden betreft de levertijd, 17 feb heb ik een mail gestuurd met de vraag wat de levertijd is van het bestelde product. Op de mail kreeg ik geen reactie, 22 feb besloot ik ook een whattsapp bericht te sturen. Na 2 weken kreeg ik hier pas een keer reactie op nadat ik hun er aan moest herinneren dat ik een bericht had gestuurd.
De levertijd zal 3 maanden bedragen.
Dit zijn allemaal loze beloftes.
Als je vraagt of hun voor 28 mei kunnen leveren hoor je na 2 weken te moeten hebben gewacht op antwoord”” we gaan gaan ons best doen””.

Als je vervolgens 15 juni vraagt waar de bestelling blijft krijg je pas een keer reactie op 2 juli. Jij krijgt te horen dat er door ziekte niet geleverd kon worden, en dat ze over 2 weken zullen leveren.

22 juli nog steeds geen product, wederom probeer ik contact te krijgen via telefoon en whatsapp. Hier heb ik nooit reactie op gehad na herhaaldelijk berichten te hebben gestuurd.

Tot mijn verbassing zie ik dat je ook nog eens een kortingsactie zijn gestart ( wat als ondernemer natuurlijk een top idee is als je je producten niet kan leveren als ik de reviews zo lees).
Op 5 augustus besluit ik een mail op te stellen met als ik binnen 14 dagen geen reactie ontvang
Verdere juridische stappen ga nemen.
Binnen 1 dag is er welliswaar reactie.
Er werd toegezegd dat er voor het einde van de maand augustus word mijn product nog geleverd en dat ik een track en trace zal ontvangen.

30 augustus, ik had nog geen bericht van verzending ontvangen en voelde nattigheid.
Ik besluit een mail te sturen.

Ik krijg reactie VOOR DE HELDERHEID IK WACHT AL EEN HALF JAAR OP MIJN PRODUCT Ik citeer : “” de kapstok word volgende week verstuurd, dan zijn de kinderen weer naar school en dan ben ik weer zelf in de werkplaats aanwezig is dit goed voor u?.””

Sorry ik wacht al een half jaar op mijn product en maak een keiharde afspraak. en dan vraag je of ik nog een even geduld heb?? Dan heb je toch totaal geen hart voor je eigen onderneming en negeer je gewoon harde afspraken met je klanten!
Op het verzoek op geld terug word geen gehoor gegeven!!

3 sept geen reactie.

5 sept ik ontvangt een email samen met alle andere klanten ( email adressen zijn gewoon zichtbaar) dat er een inbraak is geweest en politie onderzoek doet en dat ze een oplossing zoeken.

23 sept ik vraag om een status update betreft de inbraak en of er nog geleverd gaat worden of dat ik mijn geld terug mag.

Hier is geen reactie op gekomen.

Mensen bestel hier niet!!!
Want ik wacht al ruim 8 maanden op mijn bestelling / mijn geld terug.

#update: 2-11

Na het plaatsen van een negatieve review kreeg ik opeens na 10 min reactie per mail van cozy wonen.
Cozy wonen gaf aan nog voor 10 nov te leveren.

#Update 6-11
Tot mijn verbazing zie ik dat mijn review is verwijderd van google review en dat het bedrijf google reviews heeft uitgeschakeld. Dit kan natuurlijk toeval zijn…. We gaan meemaken of ze beloofde deadline van 10-11 gaan halen.

Datum van ervaring: 02 november 2024

Review plaatsen

Plaats een reactie