Ik wil iedereen afwenden over een slechte Postcode Loterij praktijk. Na het voltooien van een test maand, moest ik me terugtrekken om te voorkomen dat het abonnement werd verlengd. Dit kan via telefoon, e-mail of de online cultuur.
Toen ik inlogde op mijn account, het duidelijk zei,” Je speelt niet met spelkaarten” . Dit klonk alsof mijn licentie was afgelopen en dat ik geen andere keuze had dan te stoppen. Tot mijn bezorgdheid, maar ik ontdekte dat €41. werd terugbetaald voor twee kaarten per kwartaal!
Na overleg met de klantenservice werd duidelijk dat dit het resultaat was van een programmaprobleem. Het programma gaf ten onrechte aan dat ik niet speelde, terwijl mijn abonnement gewoon overging. Ze zijn hier nu van op de hoogte, maar ze hebben het me niet verteld.
Ik ben zo verdrietig dat dit kan gebeuren en dat klanten zullen ervaren als een resultaat. Test daarom altijd uw bankafschriften en zorg ervoor dat u een duidelijke annuleringsverzekering ontvangt. Dit soort mislukkingen mag niet voorkomen in een bedrijf van deze grootte.
Eindelijk, mijn leren zal helpen mensen worden geroepen.
Datum van expertise: 21 januari 2025