Ik heb op 24 december een bestelling geplaatst bij Plein.nl ter waarde van €125. In de bevestigingsmail werd aangegeven dat mijn bestelling uiterlijk 28 december bezorgd zou worden. Tot op heden heb ik mijn pakket nog steeds niet ontvangen.
Sinds vorige week donderdag heb ik meerdere keren contact gehad met de klantenservice van Plein.nl. Tijdens mijn eerste contact werd mij verteld om nog even af te wachten, omdat de track-and-trace aangaf dat het pakket de volgende dag zou worden geleverd. Dit is echter elke dag opnieuw hetzelfde verhaal: de track-and-trace beweert dat het pakket onderweg is, maar tegen het einde van de dag wordt dit telkens doorgeschoven naar de volgende dag. Ondanks dat ik dit duidelijk heb aangegeven, blijf ik telkens dezelfde reactie krijgen: “het komt morgen, houd je track-and-trace in de gaten.”
Na meerdere keren contact te hebben gehad, werd uiteindelijk een onderzoek gestart, dat 10 werkdagen kan duren. Ondertussen moet ik dagelijks zelf naar de dierenwinkel om honden- en kattenvoer te halen, terwijl er een duidelijke reden was waarom ik dit vooraf online heb besteld. Dit zorgt niet alleen voor extra kosten, maar ook voor een hoop frustratie.
Wat het meest teleurstellend is, is dat Plein.nl totaal niet ingaat op mijn verzoek om een oplossing. Ik heb herhaaldelijk gevraagd om mijn geld terug of om een nieuwe zending, met de belofte dat ik het oorspronkelijke pakket, mocht het alsnog geleverd worden, zal retourneren. Dit verzoek wordt genegeerd en in plaats daarvan krijg ik telkens dezelfde standaardreactie.
Ik ben zeer ontevreden over deze gang van zaken en het gebrek aan verantwoordelijkheid vanuit Plein.nl.
Ik hoop dat Plein.nl eindelijk serieus omgaat met deze klacht en alsnog overgaat tot een passende oplossing.
*Plein heeft het opgelost dus recensie verhoogd.
Datum van ervaring: 06 januari 2025