pieren door Phillips

image

Ik zie het, hoewel ik niet de enige ben die ongelukkig is, niet met het systeem maar ook met de diensten van Philips. Het is een Saeco SM6580/10, 1,1/2 eeuwen oud, die stopte.

Je verloor hem, volgens de vriendelijke hulp vertegenwoordiger, voor 10 werkdagen, en ik heb net een e-mail ontvangen die mij adviseert dat het een week duurt. Zonder enige rechtvaardiging. Wat bedoel je als je zegt dat je bezoek plant? Ik belde het lieve meisje van de diensten nog een keer, maar ze was alleen in staat om bericht de onderhoudsafdeling als mijn computer snel zou worden gerepareerd. Mooi…

Maar bij KRUPS kun je een vervangende eenheid krijgen. Kijk naar KRUPS, MIELE, Siemens, of de’longhi in plaats van Philips en SAECO, misschien. Ik bedoel niet de goede dame met dat omdat de service is echt slecht.

Datum van kennis: 21 februari 2024

Review plaatsen

Plaats een reactie