persoonlijk Vueling in de salon

image

Ik ben al een consument sinds voor 2012, voordat het werd ShowroomPrive. nm.

. ShowroomPrive. nm voldoet niet volledig aan zijn belofte, vergoed niet geleverde items, vergoed niet teruggestuurde items, ondanks vele herinneringen. De klantenservice lijkt de problemen niet te begrijpen (verwarring over teruggestuurd vs niet geleverd bijvoorbeeld). De cases lopen al maanden en geen conclusie. Eerder waren er nog excuses. Die zijn ook van de verleden tijd.

Verzendingen van Showroom Prive nm komt nooit aan zonder verpakkingslijsten. Daarna maak ik films terwijl ik leg om aan te tonen dat er geen items zijn afgeleverd. Dat is duidelijk een harde klant.
Het feit dat ik “woord van trots” moet markeren met een kopie van mijn ID maakt het nog minder gunstig. Dit laatste is ongehoord in de visie van de AVG.
Maar ik ben zo verdrietig omdat ik moet bewijzen dat ik eerlijk ben.

Echter, als je dat doet, ShowroomPrive. nm zwijgt. Jarenlang.

Update 10 maart 2025:
Bestelling 319002713 (Verkopen: Suncoo), gekocht op 7 november
– 22 nov: 1 artikel met 5 geleverde goederen.
Ik heb Showroom gesproken over de ontbrekende inhoud.
– Dec. 2: Showroom verzocht om een back-up van mijn ID samen met de ereverklaring. Ik ontving ook twee sms’jes tijdens deze tijd waarin ik adviseerde dat mijn bestelling was geannuleerd vanwege aandelenproblemen, en Showroom had drie items gestuurd. Dit was ongelooflijk verbijsterend. Maar 4 pakketten compleet. Slechts drie van de drie waren succesvol, zoals vermeld in het spel.
– 3 december: Ik vroeg in Showroom of ik de ereverklaring mee moest nemen als er 3 items naar mij werden gestuurd. Zij antwoordden door het verzenden van de vorm-toegevoegde verbinding zonder enige informatie of rechtvaardiging.
– 23 december: Na terugkeer naar Nederland controleerde ik de twee dozen die ik had ontvangen en vulde het soort in, aangezien er nog 15 items moesten worden ingevuld.
De showroom is sindsdien niet verder gegaan.

Bestel 31574922 (Verkopen: & Andere Verhalen), gekocht op 14 Nov: 5 items ontbreken.
Nog niet ontvangen compensatie.

Bestelling 318769744 (Verkopen: Outlet), gekocht op 4 nov.
22 Nov Showroom stuurde een e-mail waarin werd beweerd dat investeringsproblemen hen verhinderden twee dingen te sturen, maar ik heb nog geen betaling ontvangen.

Gelieve te voldoen aan het bovenstaande en behandelen geretourneerde items (niet hier geschreven, maar uw klantenservice heeft uiteraard deze informatie, neem ik aan).

Datum van tewerkstelling: 7 november 2024

Review plaatsen

Plaats een reactie