4 omstandigheden hadden ETB’s vooraf besteld. Ik werd in het kwijtingsjaar geïnformeerd dat er niet genoeg voorraad was, tot mijn grote teleurstelling! Hoe kan dit temidden van een crisis openbaar worden gemaakt? Ik had mijn orders kunnen plaatsen als dit eerder was gedaan.
Natuurlijk stuurde ik een internet om mijn frustratie te communiceren, maar tot nu toe geen antwoord!
Ik probeerde je te bellen, maar niemand kwam terug. Dit is onethisch en onaardig voor de cliënt.
Ik hoop dat je contact met ons opneemt.
Update:
Ik kreeg eindelijk een e-mail van het bedrijf na te reageren op mijn Trustpilot antwoord. Ik maakte duidelijk een publieke kwestie. Waarom had ik niet gereageerd toen ik eerder mijn ontevredenheid uitte via standaard stromen?
Het antwoord bood echter geen excuses aan en ging niet in op de zorgen die ik in mijn eerdere e-mails had geuit. Ik kreeg slechts 5 procent van de schikking die ik vroeg. Dit lijkt me veel werk. Andere klanten die soortgelijke problemen hadden kregen ook aanzienlijk betere compensatie, zoals een gedetailleerd geval (zie Tim op Trustpilot). Deze ongelijkheid in zorg geeft de indruk dat klachten niet eerlijk of significant worden behandeld.
Wat ik het meest vreemd vind is dat de individuele ETB’s die ik via betaling kon kopen duurder zijn dan de oorspronkelijke aankoop, hoewel. Wat betekent terugbetaling? Ik doe een oprechte poging om te begrijpen hoe dit helpt om de toestand te herstellen. Mijn e-mails en bellen bleven onbeantwoord, en de betaling is nu nog duurder dan mijn eerste aankoop, evenals worden geannuleerd. De regeling is ook oneerlijk.
Tot slot heb ik gevraagd om meer duidelijkheid en consistentie met betrekking tot de betaling. Echter, ik kreeg een snelle en koude reactie, zeggend dat” de mogelijkheid van het bestellen van twee bestanden bijna niet bestaat. Jouw beslissing… Volgens mij lijkt het alsof er helemaal geen consumenten zijn.
Ik hoop dat dit bedrijf hun gesprek, klantenservice, en regelmaat in de behandeling van klachten serieus neemt. Ik zou dit in de tussentijd niet adviseren.
Datum van kennis: 17 januari 2025