Newpharma

image

Ja! Dit gesprek over het!

In januari kocht ik een Moonbird bij Newpharma. Meer dan 200 dollar. De volgende ochtend (!!) Ik kreeg een e-mail dat mijn “favoriete materiaal” nu een stuk goedkoper was. Absoluut kort nadat ik mijn betaling heb gedaan. Bespaart 25 dollar. Dat is een beetje. Ik heb ze gemaild en gevraagd of ze me het wisselgeld wilden betalen. Dat deden ze niet. Simpel gezegd, ik moest de beweging afwijzen. De volgende dag kwam het item binnen. Toch was ik niet thuis en werd het aan de deur gelegd. Dus moest ik het terugbrengen. Ik wilde een nieuwe kopen, maar dan 25 dollar goedkoper. Met drie kinderen thuis is 25 dollar een groot verschil. Ik had geld gespaard voor dit specifieke product.

Op 9 januari om 16.48 ging mijn bundel naar het doelwit van de ontvanger. Dat heb ik bevestigd. Echter, een betaling werd nooit betaald. Tot nu toe mailt het heen en weer, maar Newpharma beweert alleen dat ze het aanbod niet hebben.
Call Post NL nu om erachter te komen wat er gebeurt met de leveringscode. Wat blijkt? De deal kwam in NewPharma op 10 januari om 12:18. En vervolgens vroeg NewPharma dat PostNL mij de verzendkosten vergoedde omdat een terugkeer meestal met een merk komt, maar ik heb het niet ontvangen.

Dan, weken later, wordt PostNL Newpharma genoemd. En ik wacht angstig op mijn beurt.
Wat een vreselijke en vijandige dienst, zowel van de klanten als het personeel. Niet daarna.

Datum van expertise: 10 januari 2025

Review plaatsen

Plaats een reactie