Na het bestellen van geen wat ik verwachtte, lage kwaliteit juwelen. Oké, kinderringen zijn maar een volwassen dimensie. Ik kreeg te horen dat ik mijn object terug wilde brengen. Succes daarmee.
Klantenservice antwoordt, maar het doet met de tijd ertussenin. Of met dubbelzinnige reacties, zoals:
Aangezien we een vers bedrijf zijn, geven we echter geen gratis resultaten. Toch proberen we te voorkomen dat klanten op hun eigen uitgaven iets terug moeten geven.
Wat wil je vandaag? Hoewel wij geen gratis resultaten leveren, wilt u uw klant tegenhouden om alles terug te geven op uw eigen kosten? Vraag om een uitleg die ze gewoon niet meer doen.
Wilt u weten waarom u een item wilt retourneren, als u wilt terugkeren als koper, lijkt het niet alsof u een verklaring moet afleggen?
Als ze uitdagen om te bewegen, voel ik sterk over het teruggeven van het product. Ook al is het het niet waard, ik stuur het op omdat ik dit bedrijf niet geloof.
Wees gewaarschuwd voor dit bedrijf en zijn beoordelingen, )
Update 11-02
Het aanbod mag dan maar 19mm dik zijn, maar het is geretourneerd, verzonden met monitor en spoor, en er zijn fotokopieën van het pakket gevonden, anders kost het nog eens € 7 om te verwerken omdat het dus een pakket is. Zie dit.
Betaald met Klarna, de organisatie heeft het geld teruggegeven. Gefeliciteerd met God.
Datum van kennis: 23 januari 2025