Voor die reis vraag ik mijn geld terug via Airline omdat het een reis aanpast en Kiwi aan mij communiceert. In mijn gids, zie ik de laatste tickets die nog steeds effectief en kan controleren online.
Wat doen ze: terugtrekken wat dan ook, maar zonder mij te informeren. Ik kom er drie keer achter voor ik vertrek. Ik heb meerdere keren gebeld om dit te stoppen. Elke dag krijg je een ander verhaal van hun support desk. dat hun deelname daaraan onvermijdelijk is. Dat alleen de gewijzigde reis kan worden geannuleerd.
Dan is het proces zover dat ze niet terug kunnen gaan en alles wordt geannuleerd, en dan zetten ze het op mij. dat ik het eens was toen ik over iets anders werd geïnformeerd, en dat dit nooit via hun website bekend werd gemaakt.
Deze mannen en ik spraken ongeveer vier uur aan de telefoon. Ik spaar honderden euro’s omdat rijkdom plotseling verdwijnt op verzekeringen en vanwege onverwacht hogere prijzen voor innovatieve tickets op het laatste moment. Een langere reis doorgebracht in de zon heeft een verschrikkelijke nasmaak. Gelukkig heb ik veel oprechte excuses gekregen, maar ik kan een nieuw paspoort of een andere vorm van financiële compensatie vergeten.
Blijf ver weg van deze activiteit, ze zetten alles in jouw schoenen. Zolang alles soepel verloopt, is het waarschijnlijk een geweldige en goedkope bijeenkomst, maar wees voorbereid op het ergste als de dingen fout gaan.
Datum van expertise: 17 februari 2025