KBC Bank & Verzekeringen

image

In een nieuw appartementencomplex wilde ik me aanmelden voor een online registratie als nieuwe klant. De setup vergoeding van € 59 zal niet worden toegepast. Toen ik echter de extra $ 50 voor de kabelverbinding ontdekte, stopte ik het netto aankoopproces.

Ik kreeg de verzekering dat deze prijs niet zou worden berekend na mijn telefoontje en mijn reden dat het koord is al in het huis en geen graven is vereist.

Ik heb inderdaad een uitnodiging ontvangen om mijn bestelling uit te voeren zonder deze extra kosten kort daarna. De bestelling werd uiteindelijk voltooid met het bijbehorende internet abonnement, en ik ging verder.

Wat er daarna gebeurt is dat ik validatie via internet ontvang, maar dit keer met een extra € 50 vergoeding voor draadverbinding.

Weer contact opgenomen en kreeg een suggestie om de € 50 niet toe te voegen. De installatiekosten kunnen echter worden aangerekend tegen €59.

Ik zal hier niet te veel tijd aan besteden. Op deze, ik onmiddellijk afstand te doen van mijn verbintenis.

Ik ging een nieuwe klant halen, en ik zou daar bedrogen worden. Op deze manier heb ik geen vertrouwen in deze business. Bovendien is het onmogelijk eenvoudigweg te reageren op een verificatiebericht: Niet te bestellen. Over een (nog steeds niet) klantenservice gesproken!!

Mvg,
Franky Gabriel

Oefentijd: 28 februari 2025

Review plaatsen

Plaats een reactie