Kate Amsterdam Berryfashion

image

Ik bestelde een coating, deze was van zeer slechte kwaliteit. Ik heb hiervoor een e-mail gestuurd omdat ik het binnen 14 dagen moest overdragen. Ik heb geen antwoord gevonden. Daarom e-mailde ik opnieuw. Nog steeds geen antwoord. Ten tweede, en toen ontving ik een e-mail waarin ik vroeg of ik een dekkingskorting wilde ontvangen. Toen stuurde ik dat ik het alleen wilde teruggeven omdat ze me een merk moesten geven. Eindelijk, in de volgende e-mail, zeiden ze oké. Daarom wordt er geen winstlabel verstuurd. Ze uiten spijt en beweren dat de variëteit momenteel wordt verzonden per e-mail. Deze staat er ook niet in. Dan stuur ik nog een e-mail, en ze geven uiteindelijk een retourformulier. Ik moet een merk kopen bij het postkantoor en dit invullen. Ik vind dit belachelijk. Waarom is dit voor een middelmatig terugkeerbeleid en voor een bekend bedrijf? De transferkosten naar China bedragen meer dan 20 euro.

Datum van kennis: 01 november 2024

Review plaatsen

Plaats een reactie