Je PC student

image

Antwoord van uw Pc-student

4 dagen geleden

We willen de omstandigheden met u bespreken. Hartelijk dank voor uw mening. Je sprak met onze chatrobot Fin, die je vraag eigenlijk had beantwoord. Jouw probleem:”Alleen als je iemand in]woning locatie]” werd beantwoord met dat wij individuen in heel Nederland aanbieden. In werkelijkheid is dit correct gedaan. Echter, de robot heeft uw fundamentele onderzoek gemist over de vraag of er iedereen was voor typische ladingen omdat het menselijke bedoelingen duidelijker kan lezen. De machine kan dankzij een aanpassing niet langer reageren op vragen over de levering. U krijgt in de toekomst een aanbeveling van ons, waar we uw beschikbaarheid fysiek zullen controleren.

Zoals we altijd doen, hebben we uw verzoek om niets in overeenstemming met onze regeling gesloten. De aanvraag voor extra vakantiekosten is niet vereist. Het spijt ons dat je zo’n negatieve praktijk had. Uw interactie met de nieuwe chatrobot is niet in overeenstemming met onze doelen, waaronder natuurlijk het bieden van systeemhulp met een lach. Dus, we zijn altijd bereid om uw aanvraag te hervatten en te overwegen opties zoals afstand bijstand. Wij bieden u graag een korting van 5 procent op uw afspraak.

^Tim

Review plaatsen

Plaats een reactie