Jaimy door Belfius Bloomon Get

image

Actie op 29/01/25, via Jaimy van Belfius, voor het behoud van mijn toepassing op gas.
Op het moment van de behandeling wilde een onderhoudsman een aantal punten in het Frans (hij kende geen woord Vlaams) uitleggen die niet logisch waren.
Het was een bedrijf van de Brusselse Homepros Group- Mes chauffagistes/Mes plombiers/Heatpros/Sanipros.
Hij legde voornamelijk een heleboel regels uit over maandelijkse cheques in Brussel & Vlaanderen, wat helemaal niet klopte.
Hij heeft nauwelijks gewerkt voor een half uur, en we hadden het gevoel dat hij niet begreep wat hij deed.
Hij sprak toen over een ontbrekend deel van het CV, maar dat was onzin, want we hebben eeuwenlang zonder problemen gerepareerd, zonder commentaar.
Naar mijn mening wilde hij meer werk, zodat hij meer geld kon vragen.
Hoe dan ook, na een of andere hobby, moesten we betalen als we een nalevingstest wilden vinden.
Ik moest ook online markeren, toen ik geen idee had wat hij echt had gedaan…

Toch (na bijna 3 weken), maar ik heb geen conformiteitscertificaat (met gebreken of niet), nog steeds geen factuur, geen communicatie, nee, niets.
Doe geen zaken met dit systeem, omdat ze geen verantwoordelijkheid nemen tegenover de professionals en/of bedrijven die ze naar u sturen.

Ik heb Economische Zaken en Test Aankoop ingeschakeld om mijn geld weer te krijgen en zal ook een klacht indienen.
Een gewaarschuwd man is twee waard!

Datum van kennis: 29 januari 2025

Review plaatsen

Plaats een reactie