Heb je onze hulp gebruikt? We kunnen een geschiedenis van de consument vinden met deze informatie.
We betalen nooit iets voor niets. Wij bieden een dienst die ervoor zorgt dat het onderzoek en het plan van een kandidaat ervoor zorgt dat het abonnement bij ons begint.
Alle hulp waar we om vragen moet ons ten minste een maand worden gegeven om het programma te kunnen verwerken en aan al uw behoeften te voldoen. We hebben ze zelfs laten weten dat ze aanwezig moeten zijn, dat ze overeenkomsten moeten volgen en dat ze niet alleen hun overeenkomst moeten opgeven. Helpers zullen niet langer in staat zijn om nieuwe orders te krijgen als we worden geïnformeerd dat een van deze situaties gebeurt. De steun kan derhalve ernstige gevolgen hebben. We doen alles om betrouwbare assistenten te bieden.
Als dit vooruitzicht niet met u werkt of als de hulp binnen een jaar eindigt (gezien het feit dat we vanaf het begin om hulp hebben gevraagd), zullen we zoeken naar een nieuwe hulp voor u, die is opgenomen in het lidmaatschap. U kunt ervoor zorgen dat wij uw hulp zo vaak als u wilt tijdens de duur van de abonnee vervangen.
U kunt ons altijd bellen als u een remedie voor het abonnement wilt.
Een bevestigingsmail wordt verzonden bij inschrijving om uw gegevens te bewaren. U moet de website in dit bericht gebruiken om uw account te activeren.
Dus je kunt nooit een account aanmaken met behulp van de statistieken van anderen.