Holland & Barrett Nederland

Ik had online besteld via een one time card van Klarna, hierna geen bevestigingsmail toegekregen.
Ik bel een paar dagen later om te vragen waarom ik geen mailtje heb ontvangen, of dat ik misschien het foute mailadres heb ingevuld. Hier krijg ik te horen dat dit inderdaad fout is ingevuld, maar dat de bestelling ook niet intern verwerkt is. Er werd mij verzekerd dat deze bestelling niet ging toekomen omdat deze niet verwerkt is en de betaling bij klarna van hun uit ging geannuleerd worden. Er werd mij gezegd dit maar opnieuw online te bestellen, de persoon wou dit zelf niet doen want hij “kon niet zien wat ik besteld had”Ik was hiervan aan het balen, want ik pak die supplementen al maanden en wou niet zonder vallen ook had ik die order met mooie kortingen kunnen plaatsen, dus was bang dat het nu duurder ging uitpakken. Gelukkig waren de kortingen wel nog actief dus heb ik alles opnieuw besteld. Nu had ik wel een mailtje ontvangen en tracking, dus alles top. Helaas heeft postNL dit deel laten mislopen: bij leverbevestiging stond een adres van buren die niks ontvangen hebben. Ik blijf weer zonder supplementen zitten, inmiddels zijn mijn potjes leeg. Ik neem contact op met PostNL zij regelen via holland en baret een formulier. Holland en baret vroeg of ik liever een refund had of een nieuwe order als bleek dat postnl het niet goed geleverd had. Omdat ik niet zonder supplementen wou vallen was ik in de winkel de producten al gaan halen, dus ik zei refund. Ik krijg 2 dagen later ineens een mail dat mijn nieuwe order onderweg is, dit komt wel toe. Kortom heb ik nu 2 keer alle supplementen die ik nodig had, dus mag ik ze nog gaan stockeren waar ik beperkte plaats voor heb. Ik heb ook 2 keer betaald 1 keer online voor het pakketje dat uiteindelijk toekwam en 1 keer in de winkel omdat ik niet zonder wou vallen. Inmiddels bleef mijn Klarna aangeven dat ik dit bedrag nog moest betalen, ik had echter de dag dat ik contact opnam over het niet toegekomen order dit vernoemd en weer werd mij gezegd dat dit zeker geannuleerd was bij klarna, maar dat dit tot 10 dagen verwerking kan vergen. Nu staat dit bijna een maand later nog steeds op mijn klarna: nog 4 dagen voor uiterste betaling. Ook al was mij verzekerd dat dit geregeld was bel ik hier toch nog eens voor, wat blijkt: ze houden nu voet bij stuk dat de eerste order wel verwerkt, toegestuurd en geleverd was, iets wat tijdens mijn eerste telefoontje als onmogelijk werd geacht, omdat ik opnieuw moest bestellen doordat het intern niet kon verwerkt worden. Hier zou die persoon na het gesprek achter gekomen zijn? Ook is hier niks over gecommuniceerd naar mij toe? Hoe kan ik op zoek gaan naar een “vermist” pakketje als ik dit niet verwacht?? er wordt mij voorgesteld om weer een klachtenformulier voor postnl in te vullen, iets wat 5 werkdagen duurt, dus wilt zeggen dat ik ondertussen wel mooi die klarna order mag betalen. Ik wil echter niet betalen voor een order dat ik niet ontvangen heb. Ik heb ipv 80 euro nu al 160 euro aan supplementen uitgegeven, omdat ik ze door hun gepruts ook in de winkel ben mogen gaan halen en ze ook online heb betaald. Ik ga niet nog eens 80 euro betalen voor een order waarvan mij beloofd was dat dit via klarna geannuleerd was omdat dit niet ging toekomen… ik heb hier al heel veel tijd en moeite ingestoken: telefoontjes met postnl en holland& baret, klarna proberen bereiken, aanbellen bij alle buren voor een vermist pakketje, nog een bestelling plaatsen online, naar de winkel rijden voor de supplementen fysiek te kopen, ook heb ik uiteindelijk 160 euro betaald wat meer was dan gepland, zit ik met alles dubbel dat nu een beetje in mijn kast staat te verstoffen de komende maanden.. Ik bestel al jaren online, vaak ook buiten Europa waar producten goedkoop aangeboden worden: nog nooit heb ik een probleem gehad dat niet door de klantenservice werd rechtgetrokken. Nu bestel je via een Nederlands merk dat goede kwaliteit producten aanbiedt en krijg ik dit?? Raar! Ik ben niet van plan om Klarna te betalen hiervoor! Ik ga niet betalen voor dingen die ik niet ontvangen heb, ook ga ik niet betalen om achteraf weer eens dezelfde bestelling opgestuurd te krijgen, want ik heb alles al dubbel dus mijn kasten staan al vol. In plaats van te verwachten dat ik hier nog meer tijd of geld insteek, zouden ze me mogen belonen met een waardebon of zoiets voor alle tijd die ik hier al aan ben verloren. Ik ben nooit bang geweest om online te bestellen, omdat zoals gezegd alle probleempjes in het verleden meteen verholpen werden via klantenservices van andere sites. Maar na deze ervaring ga ik wel twee keer nadenken voor ik bestel. Ik heb het heel druk, continu stress waardoor ik online bestel om tijd te besparen maar uiteindelijk kostte dit me veel tijd en leverde het ook stress op.

Datum van ervaring: 20 februari 2025

Review plaatsen

Plaats een reactie