Verzekering iPhone via Amac dekt Niets…
Verzekering iPhone via Amac dekt Niets !!!
Juni 2024, 3x iPhone 15 Pro Max bij Amac gekocht. Tijdens verkoop gesprek, op aanraden van Amac, de uitgebreide verzekering iCare + diefstal (is geen Apple Care !!!) afgesloten met de opmerking dat alles nu gedekt was.
Afgelopen woensdag is 1 van de telefoons gestolen welke lag op de bijrijdersstoel onder een jas en doos in een niet afgesloten bus omdat er goederen in en uitgeladen werden. Speciaal daar neer gelegd want anders beschadig je de telefoon als je hem in je zak hebt zitten en begint de verzekering te klagen.
Met bovenstaande verhaal naar Amac geweest en die zeiden heel nonchalant en niet geïnteresseerd dat wij ons geen zorgen hoefde te maken want Harmony vergoed voor 98% van de claims en die 2% is echt misbruik.
Tevens telefonisch contact gehad met Harmony en bovenstaande zo uitgelegd en ook daar was de reactie dat wij ons zeker geen zorgen hoefde te maken.
Vandaag een mail: Niet vergoed want er was geen braakschade of fysieke bedreiging. Je moet ‘redelijke voorzorgsmaatregelen te treffen’. Welke??
Bij telefonisch contact met Harmony krijg je de klantenservice en die kunnen de reactie alleen maar herhalen en mogen je niet doorverbinden met de Claim Afdeling.
Amac doet ook niets.
Kort: Verzekeren heeft geen enkele zin en werkt alleen ‘misbruik/liegen’ in de hand.
Update 30 januari 2025
Bedankt voor de excuses alleen schiet ik daar niets mee op. Euro 1750 kwijt van het toestel en heel veel gezeur nu en euro 135,92 kwijt aan verzekering en totaal niets mee opgeschoten.
Helaas geen oplossing door Harmony.
Datum van ervaring: 21 januari 2025