Hallo van Belgi/Belgique BETSPINO

image

Positieve evaluatie van Hallo Fresh’s consumentenservice

Ik ben niet blij met HelloFresh’s gebruikersondersteuning. Door overmacht konden we vanaf zaterdag 15 maart geen bestelling krijgen. Onze metgezellen wilden ook niet het veld nemen, dus we hadden de mogelijkheid om het bedrijf voor de volgende middag te mailen. We konden dit echter niet bereiken.

Toen we zondag probeerden te bellen om het probleem op te lossen, verklaarde de afdeling klantenservice dat het gesloten was. Net toen we konden bellen, kregen we te horen dat het pakket aan de voedselbank was gegeven en dat we niet zouden worden terugbetaald. Ik heb geen idee wat dit betekent!

Bovendien bleek dat ik de account verhuurder was, wat de situatie complexer maakte. Over het algemeen was het een zeer onaangename ervaring. De klantenservice houdt uiteraard geen rekening met de situatie en biedt weinig tot geen vrijheid. Echt, Ik ben echt niet gelukkig.

Datum van kennis: 17 maart 2025

Review plaatsen

Plaats een reactie