Halara, een speelvogel

image

Ik heb net vier items van Pokemon gekocht. Deze twee potten hadden schade. Niet geschikt voor een verzamelaar die verzegelde documenten heeft.

Ik heb zelfs twee producten besteld, waarvan ik er maar één kreeg. Dit is echter nooit opgelost.

Ik contacteerde de verkoper onmiddellijk na ontvangst van de tweede bestelling met de gebroken blikken. Geen antwoord. Kranna kwam niet naar voren. In de tussentijd staan we twee weken voor.

Ik heb eigenlijk een film gemaakt waarin ik duidelijk de gebroken producten op de foto en de doos open liet zien omdat ik eerder problemen had met bestellen.

Helaas kan ik ze niet bereiken om een geschikt alternatief te vinden. Dus betaalde ik voor verloren en beschadigde goederen.

Helaas is telefoon niet nodig. Ze hebben een goede prijs, maar helaas een risico.

———

DeSpelvoet na en assessment is hier op 16-02-2025. Onafhankelijk hoe ze reageren op een review, maar je kunt vertragen als een klant je wil bellen. Daarnaast is er een risico met een aparte e-mail als ik de evaluatie niet binnen 24 uur verwijder. Ontdek de e-mail hieronder.

. Hoewel we ons geen zorgen maken, bent u ongetwijfeld een vervalsing, en als u de beoordeling niet binnen 24 uur online krijgt, informeren we de politieagent.

Blijf bij Nederlandse webshops waar kopers beter worden behandeld als er problemen zijn. en waar de sfeer aangenamer is. Een persoon is gewaarschuwd, twee aanklachten.

Wat een geweldige analyse. Alles over Sherlock Holmes. Te arm ga je de klant meteen aanrekenen en laat het probleem aan de klant.

Als klantencontact langer was gestopt dan de analyse hierboven, denk ik dat er een oplossing was.

Oefendag: 15 januari 2025

Review plaatsen

Plaats een reactie