GYZS apparatuur & technologie Shurgard Self Storage

image

Antwoord van GYZS gereedschap & ijzerwaren

21 jan 2025

Beste heer Aalbers,

Bedankt voor uw feedback. Wij vinden het ontzettend vervelend om te horen dat uw ervaring met onze service niet naar wens is verlopen. Onze excuses voor het ongemak en de frustratie die dit heeft veroorzaakt.

Wij begrijpen dat het vervelend is wanneer een bestelling niet correct wordt geleverd en u herhaaldelijk contact heeft moeten opnemen. Dit is uiteraard niet de service die wij willen bieden. Wij nemen uw feedback serieus en zullen deze gebruiken om onze processen te verbeteren, zodat dit in de toekomst niet meer voorkomt.

We hebben dit geprobeerd op te lossen door uw order te annuleren en uw aankoopbedrag terug te storten.

Nogmaals onze excuses en bedankt voor uw geduld. Wij waarderen uw feedback en hopen het vertrouwen in ons te kunnen herstellen.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Gyzs.nl

Review plaatsen

Plaats een reactie