Wat een verschrikkelijke ontmoeting met GSMWeb! Ik heb via hun website een abonnement met telefoon gekozen, maar wilde eerst nog even nadenken. Na herhaaldelijk gebeld te zijn en een sms te hebben ontvangen, besloot ik alsnog over te gaan tot aanschaf. Vervolgens heb ik mijn zakelijke adviseur gesproken, die mij verzekerde dat de telefoon binnen een week geleverd zou worden.
Na wat e-mails die helemaal niet reageerden, belde ik plotseling. Aanvankelijk werd mij verteld dat ze geen informatie verstrekten. Na een jaar belde ik nog een keer, en het werd onthuld dat de logistieke afdeling had gesproken met mij en dat ik zou krijgen een track andamp, spoor op vrijdag. Dan zijn we bijna vier maanden vooruit, en er is niets afgeleverd.
Tot de mate van verwoesting, heb ik volledig betaald voor de telefoon 16 Pro Max, een gadget die nu overal beschikbaar is. De manier waarop het wordt behandeld is eigenlijk onaanvaardbaar.
Ik ben een zakelijke klant, en ik ben helemaal klaar met hen. Ik annuleer mijn bestelling maandag. Zo behandel je consumenten niet.
Datum van expertise: 02 januari 2025