Goeie pannen, maar waar is aftersales?
Tot voor kort heb ik geen contact hoeven zoeken met de klantenservice, dus daar kon ik Greenpan niet op beoordelen. De pannen zelf zijn fijn. De keramische aanbaklagen zijn erg hard en krasvast, maar als ze eenmaal beschadigen, kan het ook snel verergeren.
Onlangs heb ik 3 nieuwe pannen besteld, waarvan er 1 een beschadiging had( stuk keramische coating op een hoek ontbrak) Hierover heb ik een vraag gesteld aan Greenpan via mail. Na 2 weken kreeg ik nog steeds geen reactie, dus heb ik een reminder gestuurd. Wederom geen reactie. Online heb ik vervolgens een ticket aangemaakt. Ook hier krijg ik geen reactie op. Op de website staat wel dat de reactietijd kan oplopen naar 15 dagen. Dit zijn we ondertussen al voorbij, maar ik houd goede hoop 😉
Online staat een niet bestaand adres, en geen telefoonnummer, dus dan hoop je in ieder geval wel dat de contactformulieren die via de website ingevuld worden actief beantwoord worden. Ik laat me graag postief verrassen.
Datum van ervaring: 13 januari 2025