Getdrezzed

image

Commentaar van Getdrezzed

3 weken geleden

Beste Mandy, bedankt voor je inbreng, en het spijt ons dat je niet tevreden bent met de winststructuur en het omgaan met je probleem. We weten hoe onaangenaam het kan zijn als een product niet beschikbaar is of de situatie slecht is.
Toch willen we benadrukken dat als er een probleem is met een artikel, we altijd vragen dat het direct na het ticket wordt gemeld, maar dat we het snel kunnen oplossen. Het is echter niet de bedoeling een beschadigde en dus gebroken inhoud terug te geven, aangezien dit van invloed is op de kwaliteit van het product. In deze situatie is het cruciaal om een object terug te brengen naar zijn oorspronkelijke staat zonder littekens of schade veroorzaakt door het dragen ervan.
We betreuren hoe oneerlijk je was bij het management, maar we willen dat je weet dat we vaak zullen proberen om het aanbod zo goed als de klant en ons. Wij hopen deze omstandigheid in de toekomst te kunnen vermijden en moedigen u aan om het jasje zo snel mogelijk te beoordelen om eventuele problemen snel op te lossen.
We betreuren nogmaals het ongemak en wensen u een prettig gezelschap.
Team Getdrezzed

Review plaatsen

Plaats een reactie