FitFirst

image

Antwoord van FitFirst

Geüpdatet op 4 dec 2024

Beste heer Ballemans,

Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons om te horen dat u niet tevreden bent met uw ervaring bij ons. We willen graag uitleggen waarom we uw retour helaas niet hebben kunnen accepteren.

De hometrainer die u heeft teruggestuurd is zonder verpakking, incompleet, half in keukenfolie gewikkeld, en in half gemonteerde staat bij ons aangekomen. Hierdoor is het product waarschijnlijk tijdens het transport beschadigd geraakt. Volgens onze retourvoorwaarden is het noodzakelijk dat producten zorgvuldig worden gedemonteerd en goed verpakt, juist om schade tijdens transport te voorkomen. Helaas was dit bij uw retour niet het geval.

We begrijpen dat dit een vervelende situatie is en waarderen uw begrip dat we ons aan onze retourvoorwaarden moeten houden om producten in goede staat te kunnen verwerken. Mocht u hierover verder in gesprek willen, neem dan gerust contact met ons op via onze contactpagina of telefonisch.

Met vriendelijke groet,

Het FitFirst-team

Review plaatsen

Plaats een reactie