Negatieve dienst. Geen reactie en geen restitutie
Mijn winst zending voor een kinderstoel die werd geleverd aan mij gebroken en gebruikt kwam op 20 januari, volgens Productpine. Tot op de dag van vandaag heb ik nog geen betaling ontvangen.
Ik heb je vaak gemaild (drie keer, om precies te zijn) om te informeren over de status van mijn terugbetaling, maar ik nooit terug te horen. Dit is echt vervelend en onprofessioneel.
Het item dat ik bestelde had krassen en vernietiging, en het kostte me ongeveer 50 euro, terwijl verse stoelen kosten ongeveer € 60 en tweedehands stoelen kosten ongeveer € 20. Ik vind het schokkend dat een product als dit kan worden gekocht voor zo’n lage kosten.
Nu ik eindelijk terug ben, verwacht ik tenminste mijn geld terug te krijgen, maar zelfs dat lijkt onmogelijk. Mensen moeten kopen van deze business, naar mijn mening. Ze behandelen hun klanten niet eerlijk en bieden geen goede klantenservice.
Datum van expertise: 07 januari 2025