Commentaar van Simplyused
3 weken geleden
Lieve Herman,
Het spijt me te horen dat je kennis minder positief is.
Wanneer een systeem bij ons aankomt en is aangesloten op een account, kunnen we het niet snel naar het professionele examen sturen. In dergelijke gevallen zullen we de klant een update geven om de klant in staat te stellen het apparaat te verbinden.
Als het apparaat is losgekoppeld naar de mening van de klant, moeten we controleren voor mac en Find My, wat uiteraard meer tijd vereist.
We merkten dat er een aantal krassen op het scherm tijdens de complexe controle, die ons verplichtte om een tegenvoorstel in te dienen.
Als we niet akkoord gaan met het retourneren van uw systeem zonder kosten en moeite, geven we onze klanten de mogelijkheid om te kiezen of ze het accepteren of weigeren na het maken van de tegenvoorstelling.
Maar u stemde ermee in, waarna we onmiddellijk terugbetaling van het door ons voorgestelde aantal,
Het is mogelijk dat deze transactie, die we vrijdagmiddag deden, een kleine vertraging veroorzaakte in het weekend.
We hopen dat uw tevredenheid over onze diensten ook aanwezig is.
Met vriendelijke relatie,
Team
SimplyUsed.